Hihetetlen, de idén voltam először Horvátországban, pedig a szüleimnek ott volt a nászútja. Én most nem utaztam le Dubrovnikig, ahogy ők tették, de úgy érzem, a tökéletes boldogságot megtaláltam a Rovinj felé vezető úton is, a hosszabb út pedig jöhet legközelebb! 

blog_nyito2.JPG

A negyedik, vagyis a soron következő részben megmutatom Nektek a fantasztikus Maistra Collection szállodacsoportba tartozó Grand Park Hotel Rovinj hotelt, ami egy tájvédelmi övezetben található, gyönyörű növényzettel, egy igazi parkkal körülölelve, illetve a hozzá tartozó csodás Cap Aureo éttermet, ahol egy 8 fogásos menüsort próbáltam ki (szintén mutatom a videóban), de beugrunk még útközben a Limski-kanalhoz is, és most sem maradnak el a sztorik!
Imádtunk videózni, az útitársam, Lenge szuperül irányította a vadiúj Samsung Galaxy Z Flip telefonomat, amivel szépséges felvételeket csináltunk nektek - csekkoljátok az új részt!

Az előző epizód blogposztját itt találjátok, az első részeket pedig itt - és hamarosan jön az ötödik epizód! ;)