Február utolsó hetei óriási pörgésben teltek - előbb a milánói divathét, amiről már részletesen beszámoltam nektek, azután hazaugrottam az InStyle új címlapfotózására, hiszen idén én lettem a kreatívigazgatója a magazinnak, majd visszasiettem Párizsba, hogy az ott bemutató tervezőknek is megnézzem a következő szezonra készült kollekcióit, mindezt a koronavírus miatti fokozódó pánikban. Moszkvába már el sem jutottam, hiába kaptam meghívást, kockázatosnak éreztem. De addig is, míg újra lesznek divathetek, itt a videóm, amiben a Champs-Élysées mellől jelentkezem - nézzétek az első tudósításom!

blog_nyito_parizs.jpg

Párizsban - Milánótól eltérően - akárhol is tesz le a metró vagy a taxi, szépséges dolgokat találsz. A stresszes, kicsit feszült Milánóhoz képest építészetileg sokkal bohémabb, játékosabb, nem veszi olyan komolyan magát. Az időjárásra viszont ez már nem mondható el: a milánói enyhe időt és napsütést Párizsban eső, záporok és orkán erejű szél váltotta fel, ami jelentősen megnehezítette a sikkes entrée-t a bemutatókra, és nem könnyítette meg a sorban állást sem a bejutásnál. De mi nem parázunk, csak parádézunk, úgyhogy katt is a videóra!

Eléggé last minute robogtam be az első, csodás bemutatóra, amely a holland Ann Demeulemeesteré volt, azután mentünk is tovább a Global Fashion Collective, az Anton Belinskiy és a Christian Wijnants show-kra, majd a DACH Showroomba, és végül, de nem utolsósorban a SWAROVSKI vadiúj kollekcióját nézhettem meg! Extraként pedig megmutatom nektek Rick Owens bemutatóját, akivel Milánóban futottam össze, a Moncler nagyszabású show-ján. 

Az alábbi galériában Christian Wijnants gyönyörű színekben pompázó ruháiból, Rick Owens vállhangsúlyos, vad darabjaiból, és végül az Ann Demeulemeester brand különleges fejdíszekkel stylingolt, Unikornis névre keresztelt kollekciójából válogattam néhány kedvencet. 

Katt a galériára! 

Jövő héten újabb divatkalandok jönnek Párizsban, ne maradjatok le róla, figyeljétek a blogot! 

És ezúton is köszönöm az egyik szuper diákomnak, Váradi Rékának a kutatómunkát, amivel felvértezett a párizsi és milánói divathétre! ;)