Nemrég a Kazar új bemutatótermének ünnepélyes megnyitóján jártam, ahol rengeteg ismerőssel futottam össze. Akik már felfedezték maguknak a Kazart, tudják, hogy az Allee-ban és a Váci utcában is megtalálhatóak az üzleteik, de most új terepet hódítanak meg, amit nekünk is szerettek volna megmutatni. Szulák Andi, Tóth Vera, Keresztes Ildikó, Csonka Bandi, Szabó Patrícia, Köllő Babett és még sok kedves barát gyűlt össze az Arena Mall új üzletében, hogy megcsodálják a 2018-as nyári kollekció cipellőit, táskáit és egyéb kincseit.

Andi nem is húzta az időt, gyorsan körülnézett a boltban és rögtön megtalálta a kedvencét. Ezzel a csinos piros magas sarkúval szemezett sokáig – kíváncsi vagyok, végül hazavitte-e. Szerintem irtó dögösen állna neki!

Keresztes Ildi valami még alkalmibbra vágyott, ami fellépéseken is tökéletes társa lehet, és egy arany szandál kötött ki végül a lábán. Szerintem nagyon vagány, ezt is pipálhatjuk a shopping listán!

Bár pasiknak is kínálnak szuper darabokat, cipőket és kiegészítőket is, Csonka Bandinak egy női táskán akadt meg a szeme – nem is csodálom, biztos sokan hazavinnétek, annyira egyedi és feltűnő! ;)

És akkor itt vannak még mindenki kényelmes kedvencei, a feltörekvő, csinos papucskák! Tudnátok választani a pasztelles és a fekete darab közül? ;)

Ezt a rengeteg táskát nézzétek! A természet által ihletett lenyűgöző minták - tukánok, lepkék, papagájok, egzotikus kígyóbőr motívumok - és popartos feliratok díszítik őket, nem beszélve az élettel teli színekről. Ezekhez a darabokhoz szerintem elég egy csinos póló-farmer kombináció is, és úgy festesz majd, mint egy sztár!

Friss, élénk színekkel vannak tele a polcok, amitől felpezsdül a nyár: piros, fehér, és megjelennek az elmúlt évek slágerei, a fémes ezüst és arany színek is – itt pedig rögtön fókuszban láthatjátok a szezon két kedvencét, a lila és az égszínkék árnyalatot. Hát nem imádni valóak, Drágáim?

Kovács Marcella stylist, aki nálunk is tanít, a Style Instute divatiskolámban, épp ezt a lila csodát szemelte ki magának. Brava!

És azt hiszem, ha menyasszonyként keresgéltek cipőt, akkor is érdemes benézni ide! ;)

Aki lemaradt volna a videómról, amit a megnyitón készítettem, most bepótolhatja!