Mikor Kristófra ráírtam, hogy nagyon szeretném elhívni a Sztáröltöző című műsoromba, azonnal érkezett a válasza: Már azt hittem, nem is kérdezel meg! Persze csak azon gondolkodtam, hogy fog ráérni a forgatásra, de szerencsére ősszel végre minden együtt állt a sikerhez és egy szuper rész született. 

img_5149.JPGKristóf Kelecsényi Milán öltönyben és Szakter Éva - volt Style Institute diák - kalapjában

Nem csak a beszélgetés hangulata volt fantasztikus, de Kristóf igazi szupermodellként pózolta körbe a Marriott elnöki lakosztályát a szőke hajzuhatagával, a totálisan különböző stílusú szettekben. Nem akarok nagyon spoilerezni, de elárulom, hogy még szoknyát is adtam rá az epizód végén, ami egyáltalán nem lett feminin hatású, sőt. Csekkoljátok elejétől a végéig az epizódot, és mindenképpen nézzétek meg a kihívást is, amit elképesztően élveztem: gasztronómiai és divatszabályokat írtunk újra együtt!

GLACÉAU Smartwater vízmárka támogatásával készült sorozat friss epizódjai csütörtökönként este 18 órakor debütálnak a Creator TV YouTube-on. Iratkozzatok fel a csatornára, mert szuper beszélgetésekkel készülök még nektek! 

img_5181.JPGKristóf szettje: Nubu zöld felső és kabát, Maár Róbert ing, Heaven Budapest Store - Givenchy bakancs, Ernst Gallery Jewelry táska

A szuper forgatási helyszínért köszönet a Budapest Marriott Hotelnek!