És mégis zseniális volt benne! Ezzel nem magamat akarom fényezni, pusztán arról van szó, hogy milyen sokszor nem látjuk a saját magunkban rejlő lehetőségeket, vagy a személyiségünknek azt az oldalát, amit mások talán igen. Az egyik leggyakoribb mondat, amit tanácsadásokon hallani szoktam, a "magamtól ezt sosem vettem volna le". És ezt tök jó dolog hallani és megélni is! Kísérletezni, felfedezni, hogy mit bírunk még el, ha divatról van szó, mert erről is szól a Sztáröltöző, hogy kimozdulunk a komfortzónánkból!

blog_nyito_2.jpg

Évivel is rengeteg izgalmas dolog került szóba, az édesanyja nemrég bekövetkezett halálától egészen a Borbély Alexandra színésznővel kialakult szoros barátságáig, de arról is faggattam, ő milyennek látja magát nőként. Imádtam a beszélgetést és nagyon örülök, hogy a ruhaválasztásokkal meglepetést okoztam mindenki Szentesijének - csekkoljátok az epizódot! ;)

GLACÉAU Smartwater vízmárka támogatásával készült sorozat friss epizódjai csütörtökönként este 18 órakor debütálnak a Creator TV YouTube-on. Iratkozzatok fel a csatornára, mert nagyon jó beszélgetésekkel készülök még nektek! 

sandorlakatosmenswear_kataszegedi.jpgSzentesi Éva egy csodás Sándor Lakatos Menswear zakóban és Szegedi Kata nadrágban

 A szuper forgatási helyszínért köszönet a Kempinski Hotel Corvinus Budapestnek!