Akik követték a milánói divathétről hozott beszámolóimat, tudják, hogy februárban, épp az ország lezárása előtt utaztam az olasz divatfővárosba, hogy megnézzem, mi újság a fashion weeken. Négy videó is készült az útról, ennek a befejező része következik most, amelyben nagy sietve elhagyjuk az országot, de előtte még beugrunk néhány eseményre, amelyen rengeteget dolgoztak a tervezők, szervezők és imádták a látogatók is. 

milan_4_nyito_blo.JPG

Az utolsó epizód az InStyle oldalán jelent meg, amelynél éppen idén februárban kértek fel kreatívigazgatónak. Sokan azt gondolnák, egy ilyen eseményre csak úgy kiruccan az ember - kreatívigazgató vagy egy elismert divatmagazinnál, bárhova bejuthatsz. Azonban nagyjából egy évtizede az a trend, hogy egyre fiatalabb a közönség ezeken a bemutatókon - először bloggerek özönlötték el a show-kat, aztán jöttek az Insta influencerei, majd most a tini TikTokereken van a sor, ezt láthattuk például a Prada vagy a Dolce&Gabbana show-in is, ami két nagymúltú olasz márka. Sőt, még egy 12 éves ukrán lánnyal is interjúztam, aki műsorvezetőként kapott meghívást, de modell szeretne lenni. Mit szóltok ehhez?

Megmutatok néhány izgalmas darabot a videóban látható márkák bemutatójáról, mint a zseniális, kézművesipart éltető Dolce&Gabbana, a fake news jelenség által inspirált Annakiki vagy a téli sportviseleteket hétköznapi darabokba építő FILA, de lesz még benne Prada és VERSACE is, akik, bár nem jutottam be a bemutatóikra, szintén elképesztő kollekciókkal rukkoltak elő a következő szezonra, úgyhogy nézzétek meg a galériát!

Katt a galériára!

Jövő héten Párizsba repülünk, figyeljétek a blogot és a Facebook oldalamat is!